poniedziałek, 9 listopada 2015

Icewind Dale Enhanced Edition z Biedronki

Wybrałem się dziś do Bierdronki w celu zakupu Icewind Dale Enhanced Edition. Od dawna polowałem na ten tytuł. Informację o promocji pozyskałem jak zwykle od łowców (http://lowcygier.pl/promocje-pudelkowe/wyprzedaz-w-biedronce-juz-jutro-podajemy-dokladne-ceny-oraz-oznaczenia-drm/).

Początkowo nie doczytałem opisu i byłem pewien, że za 40 złotych bez grosza dostanę IDEE w wersji steam (lubię mieć wszystkie gry w jednym miejscu, najlepiej w wersji cyfrowej), a nie jak się okazało wersję drm-free. Pogodziłem się jednak z tym, wszakże to zacny tytuł na jesienne wieczory, gdzie steam w tle przeszkadzałby tylko.

Poniżej chciałem się podzielić jak ubogo wygląda Biedronka Edyszyn Icewind Dale EE.
Standardowy DVD-BOX, zero dodatków w środku. Wersja polska, z dubbingem. Oficjalny wydawca to Cenega.
Zapewne pozostałe tytuły w Biedronce wyglądają podobnie w środku, jedynie Endless Legend prezentowało się trochę lepiej.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz