środa, 4 grudnia 2013

GoCleaver Tab A73 uszkodzenie USB

Jakiś czas temu mój tablet (GoClever Tab A73) przestałbyć wykrywalny podczas podłączania do komputera. Podłączenie kablem USB jedynie ładowało tablet, urządzenie nie wyświetlało nawet pytania o to co zrobić podczas podłączenia.
 
Zignorowałem to, myśląc, że to generalnie mało istotna sprawa. Problem pojawił się dopiero wtedy kiedy zablokowałem nieprawidłowym wzorem tablet. W żaden sposób nie mogłem uzyskać dostępu do urządzenia. W związku z powyższym postanowiłem przerzucić soft. Okazało się, iż uszkodzenie wtyku USB uniemożliwia przeflashowanie romu.
 
Jedyne co mi zostało to przesłać sprzęt do naprawy grawarncyjnej, albo zapłacić jakiemukolwiek serwisowi (dowiedziałem się, że naprawa to koszt 100-150 złotych, podczas gdy tablet kosztował 300).
Ostatecznie zutylizowałem go... Martwi mnie fakt, że usterka to jest bardzo częsta. Przeglądając sieć znalazłem wiele osób, u których wystąpił podobny defekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz